Like Us !



Wednesday, February 24, 2010

Romantis - Spring

Bagaimana


Harus kita meneruskan

Percintaan yang terluka

Masa lalu



Andainya kau sendirian

Dan kau masih lagi mencariku

Di sini aku menanti mu



Kenangilah saat indah kau dan aku

Waktu itu hidup kita romantisnya

Kita pun berlari-lari mengejar ombak

Di pantai kasih

Akhirnya aku kau tinggalkan



Sejarah cintaku yang lalu oh...

Hanyalah ujian bagiku

Sekiranya kau perlukan aku

Ku masih ada di sini

Seandainya aku tiada lagi

Simpanlah cintaku

Di dadamu oh... sayang



( 1 )

Cuba kau ingat kembali

Masa lalu

Kasihku teguh buatmu

Walau ku terluka namun ku bersabar

Dan masih menyayangi



Andainya kau ada yang lain

Waktu ini

Apalah dayaku lagi

Terpaksalah aku membawa diriku

Dan hanya Tuhan saja yang mengerti



( ulang dari 1 )



Kala aku mengelamun sendirian

Berderai airmata di pipiku

Kerana terlalu pilunya hati

Kau pergi dariku tanpa pesan

Di sudut hatiku yang terluka ini

Terpahat namamu

Kaulah kekasih

No comments:

Post a Comment

segala yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik GITDCREW