Like Us !



Friday, December 10, 2010

BinGunG LaA.. ToLonG bLeYh ArK..?

Hurm..
Assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh kepada semua pembaca blog GITD Crew yg sgt2 kami sayangi... Thnx coz korang semua sudi menyudikan diri utk menjengok blog kami yg biasa-biasa aje... hehee...
Nyway, thnx sesgt laa ye... Kami hargai korang k... Thnx !

Wokeyh2... hary ni, jam 14:56 brapa 2nd aku xtawu laa... huhu...
Aku nk share prob ckit... haha... Meluahkan perasaan...
haha... xder laa... ngarot je...
Macam ni cer nya....

Tersebutlah Al-Kisaaaahhhh.... Seorang perempuan... Lagi cantik manis jelitaa...
Sedang duduk termenung... Di tepi jendela...
Menunggu putera.... datang menjemputt...
hahah...

Apa la korang ni... aku merepek je...
ni haa... aku tgh pusing kaplaa... haha...
Nk masak apa laa mlm ni... haish... aku cadang nak masak Sambal ikan bilis dgn potato...
Haha... memandangkan petai x ada... aku gantikan tomat... ( gp0n aku xsuka petai )
Hik3... bernas x? Hahaa..
xde laa... mmg dah ada orang wat p0n b4 nie... aku p0n cilok aje laaa..

Tapi yg memusykilkan otak pkiran aku skrg ni.....
Mampu ke aku wat?
Bunyik mcm simple mimple je...
Tapi...... Aku rasa mcm rumit laaaa.... Huaaaaa...
(merengek mcm bdk kechik)

Mmg la merengek.. kalau aku mkn sorg xpe.... nie nak bg family mkn...
Hadoiyai... Egt sonang ko kojo owg pompuan...?
Lg rumit dari kojo kat pejabat tawu...

Haa... kpd para lelaki yg mengutuk kerja perempuan ni.... Sedar2 laaa.. Ssh tahuuu....
X caye, cube tnya Chef Wan...
Ye laa... bkn senang nk bg yg terbaik kat semua orang...
Bkn senang nk puaskan selera semua orang...
hhuhuhu... x cye tnye laa diaa....

Huhuhuhu...

Aku pon poning ni... X tawu laa nk celoteh apaa... haaa...
Nk call cik Iman laa.. nk tnya sai info tusyen!
Ok2...

Take care eberybodi...
huhu...

Salam MeReNg :
PeniNg Nie!! hehehe...


No comments:

Post a Comment

segala yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik GITDCREW