Like Us !



Wednesday, December 1, 2010

Haa Loghat UtaGha mAii DaH !!

Assalamualaikum...

GooD MoRNiNk~

Hakkkkk tuihhh!!
Aiseyman... Terlekat tulang ikan la plak... (pepagi p0n mkn ikan?)
Haa.. hampa p0n tercekik gak ka...? haha...
K laa... Cik feiRa ampa ni saja ja nak up date post utk blog ni.. =D
 saja laa...

And~~ mood saya pagi ni nak cakap guna sleng / loghat uTaGha nooh... =D
Haqap ampa paham noh... kalau ada yang x paham tuh... wat2 paham sudah noh...
hik3..
=)

Ni, saya nak ceqita la sket noh... Semenjak dua menjak pengasuh aku dah balik IndoN...
aKu qasa sunyi laa... bukan apa... dah laa musim cuti sekolah ni... adoiyai... aku boring laa...
selalunya aku qajin la dok kacau dia kat dapoq... laa ni, dah dia x dak... aku laa yang dok duduk kat dapoq tuh... dah tuh, laa ni adeq aku plak dok kacau aku...

*leTiyh betoi laa badan aku ni... ni pon dok on9 skali skala jaa... sedih...* =(

bukan nak ngomel ka apa...
tapi saja laa nak sharing...
haha... kata oqang... sharing is caring... =)

hik3...

haa... aku bingung + bengong + blurr = bibeblur
sebab dan alasan serta bukti adalah kerana aku keboringan yang melampau lampau lampau lampau sangat!
mana x nya... dua tiga ary ni, non stop la wat keje... ye laa.. slalu aku tidoq... ni pepagi da bangun...
haha... tp x pe... coz i know, this is for my own goodness... ryte?
ya laa... aku blajaq dari laa ni nak jadi isteri mithali... hak3...
(cam klako je bunyiknye)
tapi xpe laa... letih2 aku pon aku dapat upah... *ngee... sangat suka*
haha... boleyh la aku simpan utk pergi berburu... (shopping laa)
hik3...

adoiyai... letih... *berehat seketika bersama KIT KAT*...
mana x nyaa... mlm td pukoi 3 pg aku da jaga... xleyh tidoq... haa laa... dok pikiaq nk bertolak malam ni...
pi mana? pi umah nenek busu aku daa...
aku harap2... aku pi ni best la sket... xdak laa boring sangat... *hope so*

laa ni...
aku tengah pening laa...
pg tadi ayah aku bagi tudung kaler oqen.. tuu diaa... oqen ...
aku mana ada baju kaler oqen...
tudung tu utk kenduri ni...
mak aih... mana aku nak cari ni...
baju kaler peach ada la...
tapi x masok... sbb kaler oqen tudung tu teqang laa...
mak aih... * mcm matahari *
hehe... xdak laa... cuma baju aku xdak yg ngam ngan tudung tu... *xkan nk beli baju baru*
huhu... lagip0n da x sempat laa... T_T
cmna laa ni... adoiyai...

haa... satu lagi.. ni wat *kengkaWan*...
hope ampa epy k di cuti skolah ni~

OklaH... aku pon da letiyh menaip ni... huk3...
nnt ada masa aku up-to-date la ttg apa yg aku qasa aku nak up-date...
hik3... =)

- pqasan x yang aku da tukaq daqi saya ke aku? -
(-_-)
...oklaa...
see u in da next post office! haha...
=)

bubbye~~

Assalamualaikum~.. (jawablah)

saLaM QinDu :

eRyLz

No comments:

Post a Comment

segala yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik GITDCREW