Like Us !



Thursday, March 24, 2011

Selalu Mengalah !? - KonTroVeRsi - paRt 2

Assalamualaikum . Hye, it's me all again . Misz eRyLz .
Now with new face k . Ahah ! Yep . New face . =D

Firstly nak say to Misz Rafa --> sabar la yunx . Ni ujian Allah semata-mata utk U k . Maybe u shouldn't leave him . It's hard u know . As he is not a typical man that we know . Hard to predict what he want ryte ? Phm tak ? I mean, u kan owez je tak faham what I means when I write in english . Haha . Biasa lah ! [O.K.C ] = orang kurang cerdik . ;) Nyway, I believe he just not in mood just now . Maybe dia tension for this Sunday . Nyway, I mmg tak agree for the word **R** . That is too hard for me to accept that kind of wordie from him . Yuckss . It's scratch my liver u know . Haha . Whatever it is, sabar, InsyaAllah ada jalan penyelesaian coz he really loves you dear . ;)

Secondly, jom kita continue cerita semalam . Oh My God ! Sumpah, aku tak tau nak bagitau korang whether I'm happy or I'm sad with my decision . This is really hard for me to accept . Urghh ! seriously, I'm in dilemma . Huh ! Apa la salah aku an . HaiYYa . Banyak susah aty o0o . Hari ni, aku dah lepaskan sesuatu yang aku sayang gegiler ! Huh, like previously I said, aku sanggup pilih bebudak kawad uh daripada masuk something yg takde benefit for me . And I also can say maybe I tak enjoy sangat to be in this thing . But, what to do . Everything had happened . I'd made my decision yg I sendiri tak sangka keluar dari mulut I . Huh ! Macam bodoh kan aku ni !

Yeah . Aku wat semua tu dalam keadaan aku sedarkan diri k . Not in high mood . ;] But, macam mana decision tu keluar dari benak palaotakz aku, aku sendiri tidak mengetahuinya . ;P
Aku lepaskan peluang aku untuk bersama-sama budak2 kawad uh untuk menyertai geng POEM and utk memuaskan hati semua orang walaupon aku still tak puas hati . Uhuk !
Dahlah aku dah masuk poem ni teach uh still wat pala tak puas hati ngan baju aku . Hello ! Geram betul aku .

Yg paling tak best coz budak KP will get new uniform with full dress ! Ahakz ! Jealous . Sumpah I jealous . NEW uniform kot . Hurm . Serious sekarang ni aku kena bawak banyak2 bersabar . Nyway, I hope benda ni akan berjalan lancar this Sunday . I taknak la ada prob. last2 minit . Korang doakan eRyLz k . Please ye sayang-sayangku .  ;) Really need your prays . ;) Amin .

K lah, setakat ni dulu .  Nantok sangat . Semua ni bcoz of 'pressure' yg terlampau . ;P

But, before that, information k . I wrote this tak ingin pon nak menyakitkan hati memana pihak memandangkan blog ini adalah umum to the whole world ! xD
Bukan nak bersikap biadab coz my mother & father dah ajar I cukup semuanya oryte . Jd, janganlah timbulkan isu anak murid tak hormat guru; luah perasaan di blog !
This is my Crew'z blog . So, shut up ur mouth ! Jgn sibuk hal orang lain k .

Yep . I'm the loser ! Yeah ! Puaskan haty semua orang . Walaupun haty sendiri terluka .
So, nasehat aku, JANGAN TIRU MACAM SAYA ! ;)

Salam Qindu :


eRyLz

No comments:

Post a Comment

segala yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik GITDCREW