Like Us !



Saturday, April 30, 2011

SeNyuM ! ;) - full of pics ! (;

Assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh !

Hye, apa kobar? haha . Hope korunk semua sehat je ek .

Firstly for miss Rafa, aku nangis dowh bila baca post ko . First, aku terharu & bersyukor sangat yg aku dapat kengkawan macam korunk ! Actually, aku cdey sangat . Kita tak dapat jmpa for 1 week plus you takde kat sekolah dah almost 2 weeks dear . Dengan prob aku, rasa macam cdey gila kot . Aku nak spend time ngan ampa semua sekarang . Hari ni, aku little bit demam . Maybe terlalu banyak berfikir kot . Sakit belakang aku macam time form 2 datang balik . Rasa tak selesa sangat dear . But, anyway, aku still try untuk senyum especially untuk orang-orang yang sayang aku and appreciate aku . :)

Aku hari ni ok-ok saja . Still berdoa pada Allah yang Maha Esa agar Ms. N dapat maafkan aku . Eventhough aku dah putus harapan, tapi jauh di sudut hati aku masih mengharap agar semua kembali macam dulu . Cyez, aku windu sangat time before pergi IPD . Rasa semuanya happy go lucky . Prob and konflik dah settle . Haish . Indahnya . Aku tau, ni semua ujian Allah . And aku hope sangat yang aku dapat tempuhi ujian Allah ni dengan hati yang tabah .

For now, aku jugak rindu sesangat dengan Nurul Hidayah Mat Saad . Hurm, dah lama tak mesej dia . Hari tu jumpa pon sekejap je . Ntah la bila lagi dapat sembang dengan dia . Mungkin aku tak perlu mesej dia 24 hours kot . Cukup la sekadar aku nampak dia sihat Alhamdulillah . And dear, aku sumpah yang aku jealous dowh tyme korunk cherr at aku yang korunk sembang ngan dia . Macam rancak je ! huh ! Lain kali jangan wat camtu ek ! ;) Please . Jealous sesangat !

And for now, aku ada some hott story jugak nak cerita . Utk Misz Rafa, you can ask Misz Nurul and Misz Dekyah ye utk tahu siapa yang aku 'CENSORED' kan namanya kejap lagi .
Aku mesej dengan Mr . AN . Haha . Macam mimpi kan . Tapi takdelah gempak sangat . Dia segan dowh ! ;) Hik3 . Tak boleyh blah betoi ! Hahaha .

In addition, for this post, aku nak share sikit sebanyak la pitcha aku menjalani latihan sebanyak 10 hari di IPD, Padang Sasar Kulim and eh, itu je lah .  ;)

Enjoy k ! =)

dari kiri - iman, alin, cha'ah, Ms. Fizan, nida, nany

sesampai di lapang sasar . =)

sarjan kami di hdpn skaly . she with her gang from SMK Lunas .

yg tengah - sarjan lelaki with his boys ! =)

iman syakirah - yg cute mute . ;)

my group of SMK Kulim .

haha . ini adalah budak lelaki . ;)

shikin - members of SMK Lunas

- iman & nany -

- alin & cha'ah - cantik !

ckg Linda - Sarjan & aimi - from SMK Lunas

Group SMKK with Cik Li, Ms. Fizan, and lagi dua org lupa nama la . ==" - sorry ! ;)

same la .

me, sarjan & aimi !

our teach ! hehe . semangat oo .

bidik tepat ke tu ? hihi

tarik cikgu ! ;)

merosakkan senapang ! hehe - xdelah . mencuci .

same laa  .  ;)

yerp ! penembak terbaik utk Daerah Kulim . ;)


alin, nida, cha'ah & iman syakirah .

owg yg sama . hehe

combination of SMKK & SMKL

cha'ah candid ! hihi

with sarjan kamy !

SMKK + SMK Taman Selasih + SM Vokasional

candid again ! tak ready la tuh ! haha

mamat sporting kot ! -,-

hehe . kontroversi sarjan !

wat hensem ! hik3.

Koperal Kadet Syaznida Othman ! ;)

Lans Koperal Kadet Iman Syakirah + Koperal Syaznida

our bestest shooter ! ;)

cha'ah with cikgu Fizan .

tembak !!!! hehe

3 dara pingitan ! ;)
 Haha . Ni plak pitcha kami pegi Pandu Arah di MRSM PDRM Kulim + lepas tu g makan McD ;) .

lepas balik pandu arah . penat oo .

time balik . naik trak polis . tak rasa macam banduan pun .

di McD Kulim . ;)

Iman tengah tuang sos di atas Double Cheeseburger nya sementara Alin sibuk dah nak makan . Hehe

1 comment:

  1. Sekolah Mana Kamu Ni? Di KL KE? Saya Orang SABAH Alin Tingkatan berapa Cantik Nya Selfie

    ReplyDelete

segala yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik GITDCREW