Like Us !



Monday, April 11, 2011

TeKaNan PeRasAan ! ;(

Assalamualaikum . Hye, today or tonight, it is me Misz eRyLz yang menyudikan diri untuk meng-up-date-kan blog ni coz nak share a story yang melanda diri ini .

Haha . Lately aku selalu buat ayat tak boleh belah kan ! Korang tahu tak apa yang dimaksudkan dengan tak boleh belah !? Kalau tak tau, buat-buat tau saja lah ya . Haha . Tak reti la nak gtau macam mana . ;)

Muahaha . First of all, aku suka gelak ! Salah !? Huh, takkan benda simple pon tak boleh ? Haiiya ! Nak gelak pon kena tahan ka . . ? Haiiyyoo ! ;( Banyak sedih la . T_T

Actually, aku nak share benda sama yang aku dah share kat sekolah . Actually, aku tengah tension yang teramat coz sekarang so many teach yang tengah pressure my palaotakz ! Haha . Rasa tekanan gila ! Tekanan sesangat ! Tolong ! I need a space ! Please, guys and gurlz, jom gi jenjalan . Release out out tension ! Camping ke !? Huh ! Nak pegi somewhere ! Please ! Please ! Please !

Siapa yang nak menyudikan diri untuk membawa kami berjalan-jalan . . ? OoPpS, anda haruslah mempunyai lesen kereta ya ! Haha . Takkan nak ajak pergi dekat-dekat !? Please ! Yang paling dekat aku boleh pikir sekarang Lost World Of Tambun !

bestnye !
Hadoii ! Macam best je . Haha . Tambah-tambah kalau you guys boleh ikot . Mesti gempak gila vavun la . Haha . Kan GITD members !? Huhu . Tapi kami tahu, angan-angan ni susah sikit nak capai . Yala, memandangkan we allz semua are SPM's candidates, so kena struggle sikit lah tahun ni . ;)

Haha, sekarang orang yang aku admire, diam menyepi punya la lama . Dia pon macam dah tak online sesangat . Hurm . Cdey la . Tak semangat la bila takde lagu baru dari dia . Uwaa ! Suara dia besh ! ;)
Huhu, hope dia cepat kembali coz dia sangat CHOMEL . haha . ayat takley belah lagi ! ^_^

Oryte la . Sekarang dah macam hilang sekejap semangat untuk meneruskan hidup . ;) Rasa nak relax and go on dengan life walaupun rasa nak stop sekejap . Huhu .

Ok la sayang-sayangku, take care eh semua sekali ! ;)

Salam Qindu :

tatai ! Assalamualaikum ! - eRyLz
K . c yaa next post ya ! Tatai . Assalamualaikum ! ;)
Ingat ! Senyum Selalu ! ;)

No comments:

Post a Comment

segala yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik GITDCREW