Like Us !



Tuesday, October 11, 2011

my bro's convo 2011!!! Gla Gmpakz!!! ; )

Assalamualaikum,

This is me,Miz Rafa updting on the recent events in my life..huhuhu...its actually my bro's pny convocation,but biasa la me la yg gdik trlbey nk upload pics..heheh..ap slahnye kn...?the convo was on the 10th of october which is the same day of Miz Dekyah pny bday...So,kpd spe2 yg trlupe nk wish our beloved Miz Dekyah sila lahh.....hehe..yg pnting ko kna egt ckit bbe,lu tu dh tue......jgn dok brangan mude lgi k...hehehe....k la,juz wanna show u some pics while i'm at  my bro pny convo in International Islamic University Malaysia (IIUM) a.k.a UIA......njoy k!!!!muahhhhhhx....

ni lah suasana dlm dwn yg bsar giler tuh....

my dad,my mum n my granma....(org blakang tu bkn k..hehe...)

my mum,me n granma.....anxious to c my bro...huhuh...

actually bkn my bro pny turn pn mse ni...action je lbey..hehe..

kt luar dwn...gla pns mse nih..cair mke up i!!hehe..

jem ckit bcos my elder bro xdpt join..huhuhuh...

"i'm the king of the world!!!!"hahahax....

cwit gilerrrrrr..hehehe..my bro n her gf,kak nana...

n last but not least.......me!!!hehe...tggu la lgi 5 years...soon to be.......inyallah..Amin!!!

K,dats all from me for now k...till we meet again darls!!!!!!muahhhh3

Love,
Nur Iman Ruslan a.k.a Miz Rafa...; )


No comments:

Post a Comment

segala yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik GITDCREW