Like Us !



Saturday, March 17, 2012

hanya padaMu ku berserah .

Assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh ! :)

4 days to go . Urghhh ! Sangat menyeramkan !
Waduhhh , rasa macam tak pecaye je yg masa 4 bulan berlalu tanpa disedari .
Hadoiiii ! Macam mana ni ?

Ya Allah , Kau berikanlah semua SPM candidates 2011 keputusan yg cemerlang !
Amin ya Rabbal 'alamin....


----

guys and babes , actually aku ada banyak benda yg nak dikongsikan .
tapi memandangkan aku sendiri tgh menghitung hari yg aku tak berapa nak ready ,
aku pikir , ada eloknya aku simpan dulu apa yg aku nak kongsikan ye .

anyway , take care !

aku doakan semua SPM candidates 2011 mendapat keputusan yg cemerlang .
Ya Allah , Engkau makbulkanlah doa aku dan rakan-rakanku .
sekiranya ada tangisan dari kami nanti , biarlah air mata yg jatuh itu air mata kegembiraan .

Ya Allah , sesungguhnya Engkau lah yg Maha Pengasih lg Maha Pemurah .
Engkau makbulkanlah doa hamba-hambamu ini .

Ampunkanlah semua dosa-dosa kami .
Berikanlah kami petunjukMu agar kami mampu untuk menjadi hambaMu yg taat kepada kedua ibu bapa kami dan patuh pada arahanMu ya Allah .

amin ya rabbal 'alaminn .
makbulkanlah doa hambaMu yg kudus ini ya Allah .

salam hormat ;

feira hisham ahmad sukun ;D

feira hisham

No comments:

Post a Comment

segala yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik GITDCREW