Like Us !



Tuesday, May 7, 2013

Sorry. :'(

Assalamualaikum and Hi!

It has been a long time since the last post. Yeah, already about a year living this blog alone. Sorry guys!
Every crew in GITD are busy with their studies. :) Including me. :D

However, Alhamdulillah, I had just finished my study at Kolej Matrikulasi Kedah for 2 semester.
Hoping that I'll get a good result soon. Aminn :D

Okai, okai.
Today, or tonight, I would like to share something about myself.

Alhamdulillah, alhamdulillah and alhamdulillah.

I am really grateful to the Almighty Allah.
Reasons? No reason. I just thankful to Allah for what He had gave me. Alhamdulillah.

OK, for tonight I would like to say sorry to all my friends.
I'm sorry for being somebody that always hurts your feelings and always made you feel uncomfortable with me.
I am really sorry.

Especially to Nur Iman Ruslan, Nur Athirah Yusof and Nurul Zafeerah Mohd Radzi.

I'm sorry for everything I'd done to you guys since we were separated. I know that I seldom SMS you guys, call you and what so. I am really sorry.

Sebenarnya aku nak contact hampa semua. Tapi, masa tak mengizinkan. Dan setiap kali aku ada masa lapang, aku selalu fikirkan yg hampa semua takdak masa. Al-Maklumlah, kita semua dah bawa haluan masing-masing. Aku sayang hampa semua. Sayang sangat-sangat.

Kadang-kadang, aku menangis, memikirkan semua kenangan yg pernah ada antara kita. Aku rindu semua tu.
Tapi aku tahu, benda tu susah nak kita ulangkan kembali.

Hidup aku kat matrik ni, taklah seseronok yg hampa bayangkan / pernah fikirkan.
Terlalu banyak dugaan dan cabaran yg aku tempuhi sendirian kat matrik ni.
Aku pun tahu, hampa pun mesti merasai benda yg sama kan?

Alhamdulillah, kadang-kadang aku sempat buka FB, tengok update hampa.
Seronok aku tengok hampa. Ada kawan-kawan. Alhamdulillah. Syukur. Sekurang-kurangnya aku tahu hampa dalam keadaan baik-baik sahaja.

Iman, tahniah, jadi dekan. Aku tak sempat nak ucapkan kat hg. Tahniah sayang. Aku bangga dengan hg.
Alhamdulillah, perjalanan pembelajaran hg mudah. Alhamdulillah.

Buat Athirah dengan Zaff, hampa tak banyak update. FB pon dh takde sekarang. :(
Susah jgk aaku nk catchup update dr hampa. Tp aku tahu, hampa semua mesti dapat result gempak kan? Alhamdulillah. Syukur ke hadrat Illahi.

Aku minta maaf, kadang-kadang tak balas Whatsapp hampa. Bukan apa, aku takdak line sangat kat sana. Kat bilik aku tak dapat line. Selalunya dekat Dewan Kuliah ja yg ada line Wi-Fi. Tp aku tak bukak la pulak Wi-Fi masa tuh. Maafkan aku ye.

Kawan-kawan, aku betul-betul minta maaf atas semua salah dan silap aku. Sorry sangat-sangat sebab tak dapat jadi kawan hampa yg terbaik. Aku banyak buat salah dan silap. Aku betul-betul minta maaf.

Aku sayang hampa semua. Kalau aku ada wat benda yg bagi hampa terasa hati, kecik hati dengan aku selama kita kenal, maafkanlah aku ye. Aku mohon, hampa maafkan aku.

Aku doakan hampa semua berjaya dalam karier masing-masing. Gembirakan hati mak dan ayah kita sementara mereka masih ada dan sementara kita masih bernyawa. All the best in your life.

InsyaAllah, ada rezeki kita jumpa. Aku sayang hampa semua.
Maafkan semua salah dan silap aku. Maafkan aku.

Yg tulus ikhlas;
FeiraHisham.

No comments:

Post a Comment

segala yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik GITDCREW