Like Us !



Friday, August 13, 2010

LaLaLa ~~~ CeLoTeH PaGi :P

Walawei!!!
Assalamualaikum!!!

CeH, ary ni tetibe je gua terasa nk up-date blog... Hahahaha... cian kome sume ye xde owg up-date blog kami... Yela, gua nk say sorry! coz kami lama x up-date...
Agak2 kowg apa la kitaorg wat kan? hah... StUDy laa... hahaha... XD

Pagi ni mood gua gila sket... Gila pai tataw nk pk apa... :D
Bosan gak pagi2 ni... Nak tido, x rasa nk tido...
Nak jaga p0n tataw nk watpe... Haizzz...
Ponin~

Jadi setelah gua mempertimbangkan apa yg perlu gua buat pg ni, gua rasa moleklah kiranya gua up-date blog...
Ada la jgk manfaat... Ye la... Kome sume leyh la dengor gua celoteh pepagi cmnieyh... hahahha... XD

sbnrnya gua xdak topik hangat... tapi gua baru bca blog junior gua td...
Haaa... kome nk tawu ape yg special ttg blog junior gua ni?
Dia berblogging smbey celoteh ttg study...
Gua rasa, kome molek jgk la gi baca blog dia terutama bdk2 form 3...
Bab junior gua ni form 3... Dia celoteh bnyk sai pelajaran form 3...
Kan kome dekat2 nk trial dh ni...
Alang2 dh malas nk bca buku, gi la bca celoteh dia yg bermanfaat tuh...
ni haa link ke blog junior gua tuh ;

Haaa... warga GITD mmg promote kat kome la blog dia...
Dipersilakan utk menjadi followers dia keyh...
(n_n)



comeynyee.... :D


wokeyh2...
itu saja wat skrg ni...
Gua betoi2 dh kehabisan idea utk berleter pg ni...
hahahaha...

Lastly, take care...
Semoga tabah menjalani ibadah puasa ye kepada semua muslimin dan muslimat...

Love ya ;
~eRyLz~

GITD CREWZ frenz 4ever!

No comments:

Post a Comment

segala yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik GITDCREW