Like Us !



Sunday, May 22, 2011

Best damn time with my besties!!!! huhu..; )

Salam...

 Hmm,klu last post is from miz erylz,well,now it my tme lak la..its me u guys,miz rafa...nk cite ckit my sleepover n my epy tme with my bff..actually,the reason kitorang spend msa 2gther is cos my mum g tgk my bro kt kl..so,i spend those wnderful tme with my bff la...he3...hmm,first of all,i nk say thnx to miz erylz sbb lyan i first class lg kt umah dy..thnx bbe,n ckp thnx a millon to ur fmly k...luv ya....hm,i had so much fun tw dgn miz erylz,miz nurul..n not forgetting miz dekyah skali...jom tgk my pix lak k....len org len feel.....hehe...k,njoy!!!

hmm,dgn miz erylz..comey x?he3..

me wat posing cm mon!!

cm bby la miz erylz ni..comey!!he3..

me n miz nurul ..hbs posing la..he3..

miz dekyah dpn mcd...ala,mcd kulim je pon...

miz dekyah ngh lahap..he3..sdp oo!!

jmput mkn..he3..jgn jlez!!

miz dekyah ....cover mlu plak!!he3..

me..hmm,bru hbs tgk nur kasih..n trs g mkn mcd...sdp!!!nyum2!!

dlm toilet mcd..kntoi!!adoi dlm toilet pn smpat snap2 lgi..

kt dpn kfc lak...hm,tp xmkn pon..posing je..

miz dekyah wat cun plak..he3..jgn mrh..

me n miz erylz ats moto..smpat snap2 lgi...

hmm,trlpa nk cite yg me n miz dekyah ad g tgk wyg kt giant...jgn jlez,kitorang g tgk 'Nur Kasih' the movie...hmm,dats all for now k..till we meet again,muahhhhhhhhx3......!!


L.o.V.e
nur iman ruslan a.k.a Rafa....; )

No comments:

Post a Comment

segala yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik GITDCREW