Like Us !



Friday, July 15, 2011

FeeLin' La pLak ! .: -.- :.

Assalamualaikum warahmatullahhi wabarokatuh !! :)

Hurmm . Actually this morning nak share something yang sangat-sangat important !! Hihihi . Important sangat ke ? Yeah , insyaAllah , for me , it is important laaa . :) Yala , ada kena mengena dengan perasaan a.k.a feeling kan . Hihihi . Actually , at the first place , aku tak faham kenapa kita kena ada 'perasaan' . Hurmm . Ya lah kan , perasaan ni sesuatu yang sangat halus , yang tak semua orang faham and rasa apa yang kita rasa . Arghh ! Tension nya . T_T . Kenapa ek , perasaan kena ada ? Hurmm .

Ok , aku bukan la nak kata tak bersyukur dengan apa yang Allah bagi . Di sini , aku nyatakan bahawa , aku bersyukur kerana manusia di kurniakan perasaan . Dengan perasaan , kita belajar untuk menyayangi , mengasihi , bersedih , berduka , marah and so on . Kan ? Haa , sebab ada perasaan kita boleh juga menyukai seseorang itu . Betul ? Betullaa . Takkan nak buat kenyataan auta kott kat sini kan ? Hehehe . =)

Tapi , sometimes , perasaan ni buat kita keliru kan . Macam dalam blog UNA AHMAD , dia keliru right ? Hahaha . Kenapa dia still ingat kan 'ex' dia even-though dia dah cuba untuk lupakan mamat tu . :( Aku tahu , saat ni mesti sedih giler la buat dia kan . Apa yang aku boleh cakap , s.a.b.a.r. :) Okess ? Hehehe . Ok , perasaan aku saat ni , time ni la kan , fuhh , rasa macam-macam kott . Berbelah bagi and so much more . Aku pon taktau kenapa . Hmm , korang tau tak , aku ni orang yg macam mana ? Mesti taktau kan . Hahaha . Ya la , korang bukan nak kenal ngan aku pon . Hihihihi . Aku je suka cakap sensorang kat sini . -,- Hihihi .

Takpelah , anyway , kalau nak kenal , aku orait saja mehh . Aku ni jenis yang ok-ok saja . =) Tapi , kat sini aku nak share serba sedikit la pasal aku berdasarkan apa yang kawan-kawan aku pernah bagitau kat aku . :)

First , macam dalam post before , I'm not a positive thinker person . Haa . Ni memang kekurangan yg terang-terangan la kan . Hihihi . Aku tak pernah set kepala otak aku untuk berfikiran positif . Hihihi , kesian kawan-kawan aku kan ? Selalu je tension bila duduk ngan aku . Haha . Yala , aku tak pernah tenangkan diorang bila diorang dalam situasi yang mendebarkan . :) Aku minta maaf na beb . Hihihi . Benda macam ni dah jadi habit la kat diri aku . Aku pon taktau kenapa aku hanya boleh berfikiran negatif saja . Hihihi . :)

Second , aku sangat-sangat-sangat-sangat cepat menyayangi seseorang . Haish . Yang ni dinyatakan oleh Misz Rafa korang . Haaaa . Aku pon taktau nak cakap macam mana la . It's all about feeling kan ? Kalau dah nak sayang , sayang je la . Takkan nak tahan-tahan . Hahaha . Ya la , I mean kat sini , sometimes , sayang tu tak lebih dari seorang kawan . Maybe aku selesa dengan orang tu . Walaupun aku tak kenal dia , but , kalau dia tu okes , okes la dengan aku . Aku faham , tak semua orang selesa dengan orang-orang yg aku kawan + sayang . Hurmm , takpe beb , aku pon tak kisah sangat kalau korang meluat dengan orang-orang yg berkaitan dengan aku . Because , aku kena accept la benda tu seadanya . :) InsyaAllah , aku try tak menyusahkan korang . :)

Third , haaa , banyak ngat aih . Hihihi . Kita sambung nanti boleh tak ? Coz , sekarang ,aku nak post out kami punya NiE video tahun 2011 . . Hahaha . Sapa yang baca post ni , bertuah la . Hahaha . [yeke??]

Haa , enjoy la . Kami budak baru belajar . . Do it just for fun and at the same time nak improve diri masing-masing . :) Kalau ada salah dan silap , minta tunjuk ajar ye . :)


Haa , macam mana ? Ok ke KO ? Hihihi . Do leave your comment k . :)

Ok la , takat ni dulu la , aku nak sambung study untuk SPM or trial yg dah semakin hampir ni . ;)
Anyway , doakan kami semua budak-budak yang lahir tahun 1994 ni berjaya dan lulus dengan cemerlang ya .

Thanks coz sudi menjenguk bloggie kami yang tak seberapa ni .
Sayang korang !!

Take care . Assalamulaikum .

Salam GempAx :
-.-  feira hisham   -.-

No comments:

Post a Comment

segala yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik GITDCREW