Like Us !



Friday, September 9, 2011

misteri .

Assalamualaikum dan salam 1 dunia . =)

Apa khabar followers GITD ? Aku doakan semua sihat hendakNya ye . =) Okailahh , hari or today I would like to share something with you guys . Guys je k . Girlz , no way . Hahaha . Juz kidding lahh . :D Jangan merajuk merajuk k . Nnt tak manis dah muka anda yg cute-mute comel loteh tuu . Hahaha . Haa , kembang la tuhh . :P

Hihihi , okai okai okai . What is actually I wanna share with you allz ? Hmm , wondering jugak apa yg aku nak share ek ?

* while thinking . . .

Haa , lately GITD Crews semuanya bercerita soal hati dan perasaan . Haiiyaaa . Semakin hampir exam SPM semakin banyak dugaan hati dan perasaan ni . :'( Everyone with tehir own story . Ada yg suka , ada yg duka dan ada jgk yg normal macam biasa . Haishh , nama pon feeling kann ? A lot of things in this world that can hurt our feelings . But remember , not all ! :D Hehehe . Kalau kalau kalau korang tak faham apa yg aku mengerepek , aku ucapkan tahniah , sebab korang normal . [actually , aku sniri taktau apa yg aku try to say XD]

Hehehehe . :P Korang pernah terfikir tak , yala , we all manusia kan , of course kita ada perasaan yg sama . Kan ? Hmm , yala , perasaan ni luas . Sedih , kecewa , terluka bunyi macam sama . Tapi actually setiap orang di muka bumi Allah ni melalui setiap perasaan tu dengan cara yg berbeza . Maybe aku merasai kesedihan kerana result aku yg tak berapa umpph . Tapi anda , mungkin ada yg melalui perasaan sedih ni kerana kehilangan seseorang . Dan ada pulak satu pihak lagi yg merasai kesedihan kerana kekesalan masa lampau ? Setiap orang ada cara dan sebab tersendiri mengalami kesedihan itu .

Betul takk ? Hehe . Korang still keliru dengan apa yg aku cakapkan ? Aku sendiri taktau nak explain macam mana about this chapter . Susah jugak laa , but i'm really sure , yg korang faham . Cuba korang READ BETWEEN THE LINES haa , bak kata LIYANA FIZI . Hihihihi . :P Takdelah , just kidding again . :)

Anyway , anyhow , aku nasihat kan , dalam melayani perasaan , kita tak boleh terlalu ikutkan perasaan . Haa , ayat ni selalu diungkapkan oleh Misz RAFA korang . :P Dia selalu kasi nasihat kat aku . Haha . Yala , like my previous post , I'm not a positive thinker . =P hahaha .

Jadi , kepada anda di luar sana , jangan TIRU macam saya .:))

Hehehe , okai , what about misteri ? Hehehe . Ya la , post ni misteri because , actually ada benda yg perlu aku sampai kan dalam post ni untuk semua followers GITD . Tapi malangnya , aku dah terlupa . :P

Hahahahaha . Haa , actually [berapa banyak actually laa] , esok GITD Crewz maybe nak hangout sesama before our real exam SPM . But unfortunately , Misz Rafa's mom macam tak kasi je . Hurmm , takpelahh , mungkin ada hikmah la disebalik semua ni kann . :D Takpe takpe takpe . Next time kita keluar lagi k . :)

Another thing yg aku nak mengerepek kat sini ialah . . . . .

aku takutlah . Hmm , apa yg aku takutkan ? Aku sendiri pon taktau . Haiiya , susahnya .  =(

Hahaha . Okai lahh . sampai sini dulu lah ekk .

Nanti aku nak mengerepek lagi , aku share ngan korang k ? See yaa . Tatai , Assalamualaikumm . :P

Salam Keliru ;

saya saynag awak ? eh , takla . :P


No comments:

Post a Comment

segala yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik GITDCREW