Like Us !



Monday, November 7, 2011

Hari Raya Aidil Adha..

Assalamualaikum semua .

Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua umat Islam yg tersayang .

Hahha , aku takde nak update bebanyak . Miss my girlies so much . Glad to hear from you Misz Rafa . :)
Actually I ada MMS pic la kat u . unfortunately u tak dapat . Sedih giler . =(

Anyway , yesterday I went to Ipoh to visit my Grandma and Grandpa also my cousins there . Very happy even though the trip was only 1 day . :))

Haha , dunno what to mengerepek lah this morning . Anyway , nak share yg my handphone dah start reminding about my SPM examination on 14th November . Arghhh ! So tension . Dunno what i need to feel . Whether happy or scared ! :(

Okailah , jom sambung study ? =) Meanwhile , enjoy musics from Chomel . One of my idol . Hahax . =P

Salam Aidiladha ;
feira hisham - miss u all !

No comments:

Post a Comment

segala yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik GITDCREW